Alternatywne formy reklamy

Alternatywne formy reklamy

Reklama i marketing muszą wciąż ewoluować by nadążać za zmieniającymi się trendami i zainteresowaniem odbiorców. Kiedy tradycyjne techniki nie wystarczają, do akcji wkracza reklama alternatywna. Odbiorca w defensywie Tradycyjny przekaz...
Urządzenia mobilne kluczem do sukcesu przedsiębiorstw

Urządzenia mobilne kluczem do sukcesu przedsiębiorstw

Urządzenia przenośne pomagają w prowadzeniu firmy. To samo dzieje się w przypadku firm – mobilność to w dzisiejszych czasach kluczowy kierunek ich rozwoju. Postęp technologiczny zmusza właścicieli działalności do ciągłego...

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron – dlaczego jest nadal tak ważne? Pozycjonowanie to naszym zdaniem kluczowa forma reklamy w Internecie. Celem, który przyświeca usłudze pozycjonowania jest uzyskanie dla Państwa firmy jak najwyższej pozycji w wynikach...
Strona internetowa małej firmy

Strona internetowa małej firmy

Posiadasz niewielkie przedsiębiorstwo, którego obszar działalności zamyka się w obrębie lokalnego rynku. Z góry zakładasz, że nie jest Ci potrzebna, ani strona internetowa, ani najmniejsza nawet forma promocji w Internecie. Możliwe jednak,...
Kiedy zatrudnić hostessę?

Kiedy zatrudnić hostessę?

Targi wystawiennicze, próbki produktów, nowo otwarta lokalizacja czy wielka promocja – te wszystkie wydarzenia by miały swój sens, powinny być odpowiednio rozreklamowane. Najlepiej jest to zrobić poprzez akcję hostessową. Jak jednak odpowiednio podejść...
Profesjonalny kolportaż

Profesjonalny kolportaż

Zastanawiasz się nad bardziej tradycyjną formą promocji, jaką jest kolportaż ulotek. Analizujesz rynek wokół siebie i zauważasz, że żywot dostarczonej do odbiorcy ulotki jest bardzo krótki – niemal natychmiast po otrzymaniu jej do ręki,...
Reklama inaczej – outdoor

Reklama inaczej – outdoor

Myśląc o plakatach reklamowych czy billboardach, z pewnością większość odbiorców nie zdaje sobie sprawy z tego, że patrzy na jedną z najlepiej prosperujących form reklamy. Szacuje się, że w najbliższym czasie outdoor stanie się...
Czy ulotki są nadal skuteczne?

Czy ulotki są nadal skuteczne?

Reklama nabrała zupełnie nowego znaczenia, kiedy Internet wszedł do powszechnego użytku, oczywiście tym samym wypierając tradycyjne formy. Zrozumiałym jest, że znaczna część „sił reklamowych” przeniosła się w obszary internetowe. Jednak forma jaką jest...